Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Sociala Medier: Gratis marknadsföring och opinionsbildning | 1:a upplagan

Sociala Medier: Gratis marknadsföring och opinionsbildning | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2010
  • Författare: Pär Ström
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
120
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Maja , Lund

Verifierad säljare

Du sparar 140 kr (54%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.

Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2010-03-02
ISBN:
9789147094226
Sidantal:
184

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny