Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Lojala kunder - Fånga potentialen mellan kundmötena | 1:a upplagan

Lojala kunder - Fånga potentialen mellan kundmötena | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2017
  • Författare: Inger Roos
  • Betyg:
457
kr
Helt ny

Skickas inom 11 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Att förstå och utveckla sina kundrelationer på bästa sätt är en av företagets viktigaste konkurrensfördelar. Men det är inte bara kundrelationen i sig som ska analyseras och vårdas – en allt viktigare faktor är hur man hanterar tiden mellan kundmötena.

Läs mer
Författaren delar här med sig av sina kunskaper och erfarenheter från både näringslivet och den akademiska forskningsmiljön. Hon fokuserar på de nyckelfrågor som skapar lojala kunder:
- Att fånga tiden mellan kundmötena
- Att se skillnaden mellan aktiva och passiva kunder
- Att skapa en lojaliserande kommunikation
- Att utveckla de egna CRM-systemen för stabila kundrelationer, både internt och externt
- Att utveckla den unika produkten som inte kan kopieras
Här finns också intressanta exempel från olika företag, bland annat från Telia, Ericsson och Cambridge Finland, där man arbetat utifrån den modell som presenteras i boken. Bokens målgrupp är inte bara de företag och organisationer som direkt hanterar kunder i sin vardag, utan även de som vill utveckla de interna relationerna.

Om författarna
Inger Roos är docent i företagsekonomi vid CTF, Karlstad universitet.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2017-08-08
ISBN:
9789147122455
Sidantal:
136

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny