Förlag | Svenska turistföreningen |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Kartonnage |
Utgiven | 1994-10-06 |
Upplaga | 2 |
Antal sidor | 272 |
ISBN | 9789151827735 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Psykologi |
Kommunikation på arbetsplatsen vänder sig främst till dem som leder andra människor, det må vara inom privata företag eller offentlig förvaltning. Förutom att den beskriver principer för utvecklande kommunikation, visar den också vad som kan inträffa, då människor möts på en arbetsplats.
1993 fick boken hedersomnämnande i "årets PA-bok" med motiveringen:
"En insiktsskapande bok om människors samtal. Teoretiskt väl underbyggd med en klart uttalad praktisk inriktning. Författaren kommunicerar på ett enkelt och självklart språk om det som är allt annat än enkelt och självklart."
Tidningen Personal skriver samma år: "Denna bok är ett fyrverkeri! En bok fylld av idéer, tankar, kunskaper, erfarenheter, teorier, synpunkter och ifrågasättanden. Styrkan i boken är författarens teoretiska förankring i kombination med stor praktisk erfarenhet. Om du tänkt dig att under året läsa endast en fackbok bör denna vara en stark kandidat!"
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
7
3
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.