Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning

av Henrik Uggla och Per Wildenstam

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Sanoma utbildning
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2019-07-02
Antal sidor 150
ISBN 9789152356517
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt. Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH. Boken är avsedd för grundläggande kurser i marknadsföring på universitet, högskola och YH-utbildningar.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 3 

 6 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng