Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Why we buy : shopping som vetenskap | 1:a upplagan

Why we buy : shopping som vetenskap | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2010
  • Författare: Paco Underhill
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
299
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Amina

Verifierad säljare

Du sparar 261 kr (47%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Detaljhandelsexperten Paco Underhills storsäljande bok Why We Buy är nu uppdaterad med de allra senaste rönen inom framgångrik och nyskapande internationell detaljhandel. Bland nyheterna: De största trenderna inom e-handeln: » Vad gör e-handeln rätt, och vad gör man fel? Konkreta tips som hjälper e-handlare att ta hand om sina kunder på ett bättre sätt. De mest innovativa koncepten: » Paco Underhill bjuder på en guidad tur bland de mest innovativa butikerna och köpcentrumen – många av dem från marknader som är på kraftig uppgång. Den nya upplagan av Why We Buy är en oumbärlig och konkret guide med kreativa och insiktsfulla idéer om hur man anpassar sig efter den ständigt föränderlige konsumenten. För ”vanligt folk” ger Why We Buy en roande, och emellanåt oroande, inblick i vetenskapen bakom vår mest älskade fritidssysselsättning – shopping.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
ProMedia Market Comm
Upplaga:
1
Utgiven:
2010-01-01
ISBN:
9789153436638
Sidantal:
435

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny