Förlag | ProMedia Market Comm |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2010 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 435 |
ISBN | 9789153436638 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Detaljhandelsexperten Paco Underhills storsäljande bok Why We Buy är nu uppdaterad med de allra senaste rönen inom framgångrik och nyskapande internationell detaljhandel. Bland nyheterna: De största trenderna inom e-handeln: » Vad gör e-handeln rätt, och vad gör man fel? Konkreta tips som hjälper e-handlare att ta hand om sina kunder på ett bättre sätt. De mest innovativa koncepten: » Paco Underhill bjuder på en guidad tur bland de mest innovativa butikerna och köpcentrumen – många av dem från marknader som är på kraftig uppgång. Den nya upplagan av Why We Buy är en oumbärlig och konkret guide med kreativa och insiktsfulla idéer om hur man anpassar sig efter den ständigt föränderlige konsumenten. För ”vanligt folk” ger Why We Buy en roande, och emellanåt oroande, inblick i vetenskapen bakom vår mest älskade fritidssysselsättning – shopping.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
1
1
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.