av Karin Taube
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2013-06-06 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 159 |
ISBN | 9789172275034 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Pedagogik |
Hur står det till med läsförmågan i Sverige i dag enligt nationella och internationella undersökningar? Vilka faktorer påverkar barns läsförståelse? Varför är flickor bättre läsare och vad kan göras för att stödja pojkarnas läsning? En inspirerande bok för alla som vill lära barn läsa på bästa sätt: blivande och färdigutbildade lärare inom grundskolans tidiga år, förskolan samt föräldrar.
Karin Taube är professor i pedagogik och en av landets främsta läsforskare. Hon har tidigare skrivit bästsäljaren "Läsinlärning och självförtroende".
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
3
0
3
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.