Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Reklam - Strategiskt och kreativt | 0:e upplagan

Reklam - Strategiskt och kreativt | 0:e upplagan

  • Danskt band, Svenska, 2014
  • Författare: Bo Bergström
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
330
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 70 kr (18%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Om reklam, aktörerna, marknadsplanerna och reklamsamarbetet. Om idén och budskapet. Om bilden, texten och designen. Om samspelet, effekten, etiken. I sin nya bok skriver Bo Bergström om hatkärlek, lockelse, reklamtrötthet, varumärken, positioneringar, presentationer, mål, målgrupper, bildanalys, dialog, visuell profil m.m. Boken riktar sig till beställare av reklam, de som strategiskt planerar, verbaliserar och visualiserar reklambudskapet, till studenter vid universitet, högskolor, reklam- och designskolor. Till alla konsumenter som älskar och hatar reklam! Bo Bergström är författare, utbildare, föreläsare och creative director. Han har arbetat på flera av de främsta reklambyråerna, har belönats med åtskilliga priser. Han har skrivit en rad böcker, varav åtminstone ett par har blivit klassiker: Bild & Budskap och Effektiv visuell kommunikation.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Svenska
Förlag:
Carlsson Bokförlag AB
Upplaga:
0
Utgiven:
2014-08-26
ISBN:
9789173316460
Sidantal:
150

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny