Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats | 1:a upplagan

Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats | 1:a upplagan

  • Kartonnage, Svenska, 2014
  • Författare: Anders Tufvesson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
204
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 71 kr (26%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats.

Läs mer
Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser.
Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Two. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Följ med honom på en stund med ”Business by web”.
Vill du läsa mer om boken hittar du bilder, exempel och mycket annat på www.webbstrategiboken.se

Om författarna
Författaren Anders Tufvesson arbetar som digital mediestrateg på företaget Two. Anders har jobbat med internet sedan 1996 i flera olika roller. Sedan 2003 har han arbetat med webbstrategi och internetmarknadsföring för många kända varumärken och organisationer.

Produktinformation

Bandtyp:
Kartonnage
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2014-03-04
ISBN:
9789186419011
Sidantal:
147

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny