Search

Marknadsundersökningar med kvalitativa metoder | 1:a upplagan

av Daniel T Seymour

Ej i lager

Fakta

Förlag Studentlitteratur
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 1992-11-15
Upplaga 1
Fler upplagor 2001/2, 2010/3, 2016/4
Antal sidor 268
ISBN 9789186460471
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Boken beskriver hur kvalitativa undersökningar - observationsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och projektiva tekniker kan ge uppslag och förklaringar som inte är möjliga annars.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 5 

 0 

 3 

 8 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng