Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Information för marknadsföringsbeslut | 4:e upplagan

Information för marknadsföringsbeslut | 4:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2007
  • Författare: Per Lekvall, Clas Wahlbin
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
139
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Frida , Västerås

Verifierad säljare

Du sparar 397 kr (74%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är: - informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen - källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer - helhet och delar i en marknadsundersökning - planering och genomförande av marknadsundersökningar - kvalitetssäkring av marknadsundersökningar Från och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
4
Utgiven:
2007-08-17
ISBN:
9789186460853
Sidantal:
412

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny