Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Stödja och styra : om bedömning av yngre barn | 1:a upplagan

Stödja och styra : om bedömning av yngre barn | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2010
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
64
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 43 kr (40%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Olika former för bedömning har blivit en allt större del av vardagen för personal i förskolan och skolan. Den målstyrda organisationen ställer allt större krav på dokumentation, utvärdering och bedömning av barn och elevers kunskaper och förmågor. I boken diskuteras vad bedömning är och hur man bedömer yngre barns kunskapsutveckling. Hur kan en individuell utvecklingsplan se ut? Hur förhåller vi oss till att barnen själva ofta inte vill bli bedömda medan vi vuxna gärna ser en utökad bedömning? I den här kunskapsöversikten ges en samlad bild av den forskning som finns inom området bedömning och dokumentation av yngre barns kunskapsutveckling. Översikten riktar sig i första hand till personal verksam inom förskola och skola eller till dig som vill veta mer om forskning om bedömning av yngre barns lärande.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Skolverket
Upplaga:
1
Utgiven:
2010-11-20
ISBN:
9789186529239
Sidantal:
77

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny