Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
B2B-boken : 7 steg till digital dominans | 0:e upplagan

B2B-boken : 7 steg till digital dominans | 0:e upplagan

  • Inbunden, Svenska, 2024
  • Författare: Linda U Johansson, Niklas Helgesson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
303
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Gülderen , Sundbyberg

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 103 kr (25%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

B2B-handeln har förändrats snabbt på grund av teknikutveckling och ändrade kundvanor. Företag måste anpassa sig till den ökade digitaliseringen för att vara konkurrenskraftiga.

Den här boken betonar vikten av att vara förberedd för denna digitala transformation. Den berättar vad du som beslutsförfattare behöver tänka på när du ska skapa en digital B2B.

Traditionell e-handel har misslyckats!


___

Niklas Helgesson och Linda U Johansson, som har skrivit den här boken, har båda jobbat över 20 år med ehandel och har sett branschen utveckla sig. Vi förstår nu tydligt att vi behöver förändra våra tankar kring digitaliseringen till något större. Vi jobbar varje dag med B2B-kunder som vill starta en digital handel och vi blir alltid förvånade hur de resonerar inledningsvis.

Produktinformation

Kategori:
Fakta
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Svenska
Förlag:
Swedish Metaverse Center
Upplaga:
0
Utgiven:
2024-05-22
ISBN:
9789198871951
Sidantal:
352

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny