Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
The 22 Immutable Laws of Branding | 0:e upplagan

The 22 Immutable Laws of Branding | 0:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2002
  • Författare: Laura Ries
  • Betyg:
143
kr
Helt ny

Skickas inom 4-7 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Two marketing experts present a comprehensive guide to building a product into a recognized and respected brand and share their radical strategies for marketing effectively on the Internet, urging readers to mix the old with the new when making a marketing plan, in a volume that contains The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding. Reprint.

Produktinformation

Kategori:
Juridik
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
Gardners Books
Upplaga:
0
Utgiven:
2002-09-17
ISBN:
9780060007737
Sidantal:
272

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny