Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
marketing research | 7:e upplagan

marketing research | 7:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2004
  • Författare: Peter Chisnall
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
269
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Pontus , Linköping

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 169 kr (39%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The 7th edition of this well-established marketing research text is thoroughly revised and updated, and offers readers comprehensive coverage of the principal techniques and applications of marketing research. With sound theoretical and practical guidance relevant to a wide range of today's marketing problems and opportunities, the book covers both qualitative and quantitative research methodologies in the depth required to fully appreciate the many facets of marketing research.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
7
Utgiven:
2004-11-01
ISBN:
9780077108120
Sidantal:
496

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny