av DAVID BEGG och DAMIAN WARD
Förlag | McGraw-Hill Higher Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-11-01 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2006/2, 2009/0, 2016/5 |
Antal sidor | 560 |
ISBN | 9780077124731 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Nationalekonomi (allmän) |
"Economics for Business", 3rd edition, is an essential introduction to economics, tailor-made for business students. The text demonstrates the relevance of applying economics principles to solve business problems, using a unique business first approach. Key economic theories are clearly explained within the context of modern business, drawing on a wealth of contemporary examples to bring the topics to life. The pedagogy allows students to consolidate their learning and equips them with the economic tools to confront real business situations.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
4
8
7
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.