Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing Management | 10:e upplagan

Marketing Management | 10:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 1999
  • Författare: Philip Kotler
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
342
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Anna

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 173 kr (34%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

For undergraduate/graduate courses in Marketing Management.

This classic text, a worldwide best seller, highlights the most recent trends and developments in global marketing. It emphasizes the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business; introduces new perspectives in successful strategic market planning; and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. A special focus on the 21st Century acknowledges the accelerating pace of change in the marketplace, and illustrates what leading companies are doing to meet the challenges of the new environment and the new millennium.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
10
Utgiven:
1999-07-01
ISBN:
9780130156846
Sidantal:
784

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny