av Sara Rosengren, Paul Baines och Paolo Antonetti
Förlag | Oxford University Press |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2022-03-30 |
Upplaga | 6 |
Fler upplagor | 2008/0, 2014/3, 2019/5 |
Antal sidor | 784 |
ISBN | 9780192893468 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
With insights from leading practitioners and exploration of the latest issues to affect consumers and businesses alike, Marketing provides the skills vital for successful engagement with marketing across all areas of society.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
0
9
9
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.