Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Marketing | 5:e upplagan

av Chris Fill, Sara Rosengren, Paul Baines   och Paolo Antonetti

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Oxford University Press
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2019-04-01
Upplaga 5
Fler upplagor 2008/0, 2014/3, 2022/6
Antal sidor 776
ISBN 9780198809999
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

How does Samsung use data to improve customers' omnichannel shopping experiences?How does Ipsos MORI develop cross-cultural market research insights to inform innovation at Unilever?How do Swedish retail giants collaborate rather than compete in the fight for more sustainable consumption? With insights from leading practitioners and exploration of the latest issues to affect consumers and businesses alike, Marketing, fifth edition, answers these questions and more, providing the skills vital to successfully engage with marketing across all areas of society.The fifth edition sees a broader range of examples and Market Insights within each chapter, with contributions from academics and specialists. Companies as diverse as Dolce and Gabbana, Groupon, and KBC Bank, and issues as topical as showrooming, microtargeting in US presidential elections, fast fashion, and 'femvertising' illustrate the theoretical frameworks, models, and concepts outlined in each chapter, giving a fully integrated overview of not just what marketing theory looks like inpractice but how it can be used to promote a company's success.Video interviews with those in the industry offer a truly unique insight into the fascinating world of a marketing practitioner. The authors speak to marketing professionals from a range of companies, from Ipsos MORI to Adnams, Akestam Holst to H&M, who talk through how they dealt with a marketing problem facing their company and what career advice they would offer to those starting out in the industry.Review and discussion questions conclude each chapter, prompting readers to examine the themes discussed in more detail and encouraging them to engage critically with the theory. Links to seminal papers throughout each chapter also present the opportunity to take learning further; with a suite of online resources designed to stimulate, assess, and consolidate learning, Marketing is the complete package for any introductory marketing module.This book is accompanied by the following online resources.For everyone:Case insight videos Industry foresight videosLibrary of video links For students:Author audio podcastsMultiple-choice questionsFlashcard glossaryInternet activitiesResearch insightsWeb linksFor lecturers:VLE content PowerPoint slides Test bankEssay questions Tutorial activitiesDiscussion question pointersFigures and tables from the bookCase insight video transcripts

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 2 

 8 

 8 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng