Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
An Introduction to the Economics of Information | 2:a upplagan

An Introduction to the Economics of Information | 2:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2001
  • Författare: Inés Macho-Stadler, J. David Pérez-Castrillo
  • Betyg:
555
kr
Helt ny

Skickas inom 11-12 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

This text, a fully revised second edition, covers the consequences for the character and efficiency of the interaction between individuals and organizations when one party has more or better information on some aspect of the relationship.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Oxford University Press
Upplaga:
2
Utgiven:
2001-03-08
ISBN:
9780199243259
Sidantal:
302

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny