av Steve Conway och Fred Steward
Förlag | Oxford University Press |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2006-04-29 |
Antal sidor | 504 |
ISBN | 9780199262267 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Managing and Shaping Innovation enables students to understand the theories of innovation and to appreciate technological change and the management of innovation in organisations. The presentation and discussion of the theory and research in the book equips the reader with a solid academic underpinning and the illustration and cases in each chapter apply the theory in a real world context. The broad coverage includes the typical topics found on innovation management modules and also gives explicit attention to developing areas such as social networking. The network perspective included in the text is just one example of the analytical approach the authors take. Online Resource Centre For lecturers: Figures from the book PowerPoint slides For students: Web links Media watch - regularly updated news articles with commentary from Steve Conway
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
0
6
1
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.