Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Strategic Brand Management | 2:a upplagan

av Richard Rosenbaum-elliott, Larry Percy och Simon Pervan

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Oxford University Press
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2011-03-10
Upplaga 2
Fler upplagor 2006/0, 2011/2, 2015/3
Antal sidor 303
ISBN 9780199565214
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Strategic Brand Management approaches the subject of brand management from a unique socio-cultural perspective, providing students with an understanding of the dynamics of the subject and enabling them to engage with the issues that lie within. Whilst adopting this innovative framework, the book also integrates more traditional notions of the brand in terms of equity and positioning. Building on a solid theoretical underpinning, it provides a rigorous grounding in the subject of brand management. The theory is applied to examples throughout, enabling students to understand the practical application of Brand Management, whilst the framework for the book separates a brand's concept into functional and emotional parts. By using a wealth of new and up-to-date illustrative examples and case material that will appeal to international and UK students, the authors have ensured the text remains not only cutting edge in terms of academic theory but accessible for student readers.The wide experience of the author team, from consulting with industry and teaching on demanding MBA and executive development courses, means that the complex and exciting ideas presented in this edition are firmly grounded in managerial implications and applications. For this edition the authors have provided much greater integration between the book and the online resource centre by linking examples and brands used in the text to the URLs provided on the lecturer resource, thus allowing students ready access to examples that contextualise the theory. The new edition of the text will be supported by a completely updated and expanded Online Resource Centre: Student Resources: Web links (new) Web exercises (new) Glossary of terms Lecturer Resources: Powerpoint slides (updated & extended) Resource Box - links and references for multi media / print / film / TV clips that are relevant for lecturers to demonstrate strategic branding issues

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 2 

 4 

 9 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng