Search

Strategic advertising management | 4:e upplagan

av Richard Rosenbaum-elliott och Larry Percy

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2012-03-29
Upplaga 4
Fler upplagor
Antal sidor 389
ISBN 9780199605583
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Ledarskap & organisering
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Strategic Advertising Management offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. The authors present an overview of 'how advertising works' and what is required from a manager's perspective, in the development of an effective communication plan. (Oxford)
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 9 

 6 

 3 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng