Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Strategic advertising management | 4:e upplagan

Strategic advertising management | 4:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2012
  • Författare: Richard Rosenbaum-elliott, Larry Percy
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
283
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Max , Västra frölunda

Verifierad säljare

Du sparar 181 kr (39%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Strategic Advertising Management offers a systematic look at advertising within a theoretical and strategic planning framework. The authors present an overview of 'how advertising works' and what is required from a manager's perspective, in the development of an effective communication plan. (Oxford)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
4
Utgiven:
2012-03-29
ISBN:
9780199605583
Sidantal:
389

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny