Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Popular Media and Animals | 2 011:e upplagan

Popular Media and Animals | 2 011:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2011
  • Författare: Claire Molloy
  • Betyg:
1124
kr
Helt ny

Skickas inom 13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

How do mainstream film, television, advertising, videogames and newspapers engage with topics such as vivisection, hunting, animal performance, farming, meat eating and animal control? This book explores social, economic, ethical and cultural aspects of relationships between popular media forms and key animal issues.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Macmillan Distribution
Upplaga:
2011
Utgiven:
2011-06-29
ISBN:
9780230239241
Sidantal:
212

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny