av Klaus Grunert, J.Paul Peter och Jerry C. Olson
Förlag | McGraw-Hill Higher Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 1999-04-01 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 526 |
ISBN | 9780256225297 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
"Consumer Behaviour and Marketing Strategy, European Edition" is the European version of the very successful US text now in it's seventh edition. The academic rigour, which distinguished this book from its competitors, is retained as is the basic structure. Cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour receives a balanced and integrated treatment. This European edition draws on the latest consumer research and applies it to the marketing problems of European companies. All concepts are viewed from a marketing management perspective.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
1
0
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.