Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Consumer Behavior and Marketing Strategy | 0:e upplagan

Consumer Behavior and Marketing Strategy | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 1999
  • Författare: Klaus Grunert, J.Paul Peter, Jerry C. Olson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
278
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Max , Västra frölunda

Verifierad säljare

Du sparar 429 kr (61%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

"Consumer Behaviour and Marketing Strategy, European Edition" is the European version of the very successful US text now in it's seventh edition. The academic rigour, which distinguished this book from its competitors, is retained as is the basic structure. Cognitive, behavioural and environmental approaches to the analysis of consumer behaviour receives a balanced and integrated treatment. This European edition draws on the latest consumer research and applies it to the marketing problems of European companies. All concepts are viewed from a marketing management perspective.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
McGraw-Hill Higher Education
Upplaga:
0
Utgiven:
1999-04-01
ISBN:
9780256225297
Sidantal:
526

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny