Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Integrated Marketing Communications | 2:a upplagan

Integrated Marketing Communications | 2:a upplagan

  • Övrigt, Engelska, 2004
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
7133
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Asmaa

Verifierad säljare

Du sparar 3250 kr (31%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

'Integrated Marketing Communications', second edition, takes into account all aspects and elements of marketing communications. David Pickton and Amanda Broderick have restructured this edition to make the three marketing communications models more explicit. Each model is clearly displayed graphically. Inkl. CD-ROM

Produktinformation

Bandtyp:
Övrigt
Språk:
Engelska
Upplaga:
2
Utgiven:
2004-09-29
ISBN:
9780273676454
Sidantal:
800

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny