Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Principles of Marketing | 15:e upplagan

Principles of Marketing | 15:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2013
  • Författare: Philip Kotler
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
197
kr

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 402 kr (67%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Learn how to create value and gain loyal customers.

Todays marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help students understand how to create value and gain loyal customers, Principles of Marketing presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Upplaga:
15
Utgiven:
2013-03-21
ISBN:
9780273786993
Sidantal:
720

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny