av Thomas W. Speh och Michael D. Hutt
Förlag | Gardners Books |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2009-05-30 |
Upplaga | 10 |
Fler upplagor | 2013/0 |
Antal sidor | 688 |
ISBN | 9780324581638 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
Emerging trends are changing today's business marketing. Are you ready to compete? BUSINESS MARKETING MANAGEMENT, 10e, INTERNATIONAL EDITION takes you inside the world of business marketing experts, showing you what you need to know to be successful. The textbook highlights the similarities between consumer goods and business-to-business marketing, presents a managerial rather than a descriptive treatment of business marketing, and reflects the growing body of literature and emerging trends in business marketing practice. Each chapter provides an overview, key concepts, and a summary to make it easy to review for tests.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
8
0
0
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.