Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Business Marketing Management | 10:e upplagan

Business Marketing Management | 10:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2009
  • Författare: Thomas W. Speh, Michael D. Hutt
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
626
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 570 kr (48%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Emerging trends are changing today's business marketing. Are you ready to compete? BUSINESS MARKETING MANAGEMENT, 10e, INTERNATIONAL EDITION takes you inside the world of business marketing experts, showing you what you need to know to be successful. The textbook highlights the similarities between consumer goods and business-to-business marketing, presents a managerial rather than a descriptive treatment of business marketing, and reflects the growing body of literature and emerging trends in business marketing practice. Each chapter provides an overview, key concepts, and a summary to make it easy to review for tests.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Gardners Books
Upplaga:
10
Utgiven:
2009-05-30
ISBN:
9780324581638
Sidantal:
688

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny