Search

Internal Marketing : Theories, Perspectives and Stakeholders | 1:a upplagan

av David M. Brown

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2020-11-05
Upplaga 1
Antal sidor 152
ISBN 9780367532925
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This book traces the development of internal marketing from initial conceptualisation through to the current issues. It identifies both significant underlying tensions between major theorists, and areas in which new perspectives may enrich our understanding of this crucial subject. Internal marketing is the use of traditional strategies by organisations to market themselves to their employees. Presented in bite-sized sections, each of which dissect the most important themes and concepts underpinning the subject, this book explains how subsidiary areas of study have emerged, and suggests how the introduction of concepts and perspectives from channel management literature can help analyse the dyadic encounters in which internal marketing takes place. Brown critically extends the scope of internal marketing theory yet further by presenting and analysing new interview transcripts to suggest that internal demarketing – an organisation making itself less attractive to its employees – may sometimes be undertaken intentionally. Internationally applicable and highly accessible, Internal Marketing is perfect for students, teachers and researchers with an interest not only in internal marketing, but also employer relations, internal branding, employer branding, and internal communications. It uses clear language and gradually introduces the reader to more sophisticated theoretical concepts step by step, with a uniquely focused, critical, and comprehensive thematic coverage of internal marketing and its extensive theoretical outputs.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 1 

 3 

 0 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng