av Jan Kellgren, Mats Alvesson, Jan Bjuvberg och Stefan Sveningsson
Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2007-11-01 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | 2016/0 |
Antal sidor | 208 |
ISBN | 9780415437622 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Ledarskap & organisering |
How do people react to significant organizational change? Do we see ourselves as helping change to come about, or allowing change to happen around us? How can we adapt more easily to change? Based around an illuminating extended case-study, this important text uncovers the reality of organizational change. From planning and inception to project management and engagement, this book explores the views and reactions of various stakeholders undergoing real-life change processes. Drawing on theories of organizational culture, it helps us to understand how organizations can promote change without alienating the people needed to implement it. Changing Organizational Culture represents an original and timely addition to the literature on organizational change. It is vital reading for all students, researchers and practitioners working in organizational theory and behaviour, change management and HRM. (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
1
1
5
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.