Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Strategic planning for public relations | 4:e upplagan

av Ronald D Smith

Ej i lager

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2010-08-01
Upplaga 4
Fler upplagor 2017/5
Antal sidor 560
ISBN 9780415506762
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Beskrivning

This innovative and popular text provides a clear pathway to developing public relations campaigns and other types of strategic communication. Implementing the pragmatic, in-depth approach of the previous editions, author Ronald D. Smith presents a step-by-step unfolding of the strategic campaign process used in public relations practice. Drawing from his experience in professional practice and in the classroom, Smith walks readers through the critical steps for the formative research, strategic and tactical planning, and plan evaluation phases of the process. Offering clear explanations, relevant examples, and practical exercises, this text identifies and discusses the decision points and options in the development of a communication program. The cases and examples included here explore classic real-world public relations situations as well as current, timely events. This fourth edition highlights the results of new research studies on opinions and practices within the discipline, and adds overviews of several award-winning public relations campaigns. As a classroom text or a resource for professional practice, this volume provides a model that can be adapted to fit specific circumstances and used to improve effectiveness and creativity in communication planning. It serves as an accessible and understandable guide to field-tested procedures, offering practical insights that apply to public relations campaigns and case studies coursework. (Bookdata)

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 6 

 1 

 0 

 3 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng