Search

Social Communication in Advertising | 3:e upplagan

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Taylor & Francis Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2005-10-01
Upplaga 3
Antal sidor 696
ISBN 9780415966764
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Now available in a significantly updated third edition to address new issues such as the Internet and globalization, Social Communication in Advertising remains the most comprehensive historical study of advertising and its function within contemporary society. It traces advertising's influence within three key social domains: the new commodities industry, popular culture, and the mass media that manages the constellation of images that unifies all three. The third edition includes: * discussion of new technologies and issues, from the Internet to globalization * updated and expanded examples and illustrations * revisions throughout to address recent developments in advertising scholarship and the latest trends in advertising practice
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 7 

 7 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng