av Stephen Ward
Förlag | Taylor & Francis Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 1998-08-27 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 288 |
ISBN | 9780419242406 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management ↳ Marknadsföring |
This highly illustrated book describes the way places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, residential areas or business centres. It examines the history of what is today universally practised by nearly all towns, cities and regions e.g. industrial towns competing for Japanese car plants, historic towns competing as tourist attractions, major cities competing for international investment by selling themselves as cultural capitals or to stage major events. The author looks at many examples from throughout the world of different ways in which selling places can work, the agencies involved and their varying motivations and effectiveness. (Bookdata)
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
9
3
6
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.