Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Winning at New Products | 0:e upplagan

Winning at New Products | 0:e upplagan

  • Pocket, Svenska, 2017
  • Författare: Robert Cooper
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
320
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Layal , Klippan

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 3 kr (1%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is so vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. Winning at New Products cites the author's most recent research and showcases innovative practices by industry leaders to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step--from idea generation to launch. This fully updated and expanded edition is an essential resource for product developers around the world.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Pocket
Språk:
Svenska
Förlag:
Förlagssystem bokimporten
Upplaga:
0
Utgiven:
2017-09-19
ISBN:
9780465093328
Sidantal:

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny