Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Critical Marketing | 1:a upplagan

Critical Marketing | 1:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2008
  • Författare: Editor:Mark Tadajewski, Editor:Douglas Brownlie
  • Betyg:
508
kr
Helt ny

Skickas inom 4-7 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g. postcolonialism and marketing) previously not examined in detail in marketing. (Bookdata)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
John Wiley And Sons Ltd
Upplaga:
1
Utgiven:
2008-05-31
ISBN:
9780470511985
Sidantal:
416

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny