Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing Theory: Evolution and Evaluation | 1:a upplagan

Marketing Theory: Evolution and Evaluation | 1:a upplagan

  • Inbunden, Engelska, 1988
  • Författare: Jagdish N. Sheth
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
208
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Kerstin , Borlänge

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 2007 kr (91%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
John Wiley And Sons Ltd
Upplaga:
1
Utgiven:
1988-10-31
ISBN:
9780471635277
Sidantal:
256

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny