av M. Williams och Robert L. Burden
Förlag | Cambridge University Press |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 1997-01-23 |
Antal sidor | 250 |
ISBN | 9780521498807 |
Kategori(er) |
Pedagogik & psykologi ↳ Psykologi |
This book examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part of the book presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered in the book include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. The book does not assume previous knowledge of psychology.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
3
4
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.