Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2000-07-21 |
Upplaga | 5 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 432 |
ISBN | 9780801333354 |
Kategori(er) |
I. THE CHANGING MEDIA LANDSCAPE.
1. Introduction to Mass Communication Theory.II. SCIENTIFIC METHOD AND MODELS OF MASS COMMUNICATION.
2. Scientific Method.III. PERCEPTION AND LANGUAGE ISSUES IN THE MASS MEDIA.
4. The Role of Perception in Communication.IV. THE SOCIAL-PSYCHOLOGICAL APPROACH.
7. Cognitive Consistency and Mass Communication.V. MASS MEDIA EFFECTS AND USES.
11. Agenda Setting.VI. MEDIA CHANNELS.
15. Mass Media in Modern Society.VII. BRINGING IT ALL TOGETHER.
18. The Overall Picture.Hittills har vi återanvänt
2
5
0
5
7
9
3
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.