Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Visual Communication Theory and Research | 2 014:e upplagan

Visual Communication Theory and Research | 2 014:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2014
  • Författare: S. Fahmy, M. Bock, W. Wanta
  • Betyg:
974
kr
Helt ny

Skickas inom 7-13 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. However, the visual communication research field is fragmented into several sub-areas, making study difficult. Fahmy, Bock, and Wanta note trends and discuss the challenges of conducting analysis of images across print, broadcast, and online media.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Macmillan Distribution
Upplaga:
2014
Utgiven:
2014-05-01
ISBN:
9781137362148
Sidantal:
190

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny