Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
A History of Digital Media | 1:a upplagan

A History of Digital Media | 1:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2018
  • Författare: Gabriele Balbi, Paolo Magaudda
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
427
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Anna , Örebro

Verifierad säljare

Du sparar 93 kr (18%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

From the punch card calculating machine to the personal computer to the iPhone and more, this in-depth text offers a comprehensive introduction to digital media history for students and scholars across media and communication studies, providing an overview of the main turning points in digital media and highlighting the interactions between political, business, technical, social, and cultural elements throughout history. With a global scope and an intermedia focus, this book enables students and scholars alike to deepen their critical understanding of digital communication, adding an understudied historical layer to the examination of digital media and societies. Discussion questions, a timeline, and previously unpublished tables and maps are included to guide readers as they learn to contextualize and critically analyze the digital technologies we use every day.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
1
Utgiven:
2018-04-20
ISBN:
9781138630222
Sidantal:
282

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny