Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
The Economics of Advertising | 1:a upplagan

The Economics of Advertising | 1:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2015
  • Författare: Frederic Wilfred Taylor
  • Betyg:
479
kr
Helt ny

Skickas inom 11-20 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

What is the economic justification of advertising? Is it a vital energizing force in industry, or does it represent a serious waste of money and effort? The great increase in the volume of publicity in modern times is causing people to wonder what its final outcome will be, and whether it is a development to be welcomed or regarded with suspicion. First published in 1934.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Taylor & Francis Ltd
Upplaga:
1
Utgiven:
2015-11-26
ISBN:
9781138997837
Sidantal:
256

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny