Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
International Business: Competing in the Global Marketplace | 0:e upplagan

International Business: Competing in the Global Marketplace | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2018
  • Författare: Andreas Hillarp
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
173
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 477 kr (73%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Market-defining since it was introduced, International Business: Competing in the Global Marketplace by Charles W.L. Hill (University of Washington) and G. Tomas Hult (Michigan State University) sets the standard, and is the proven choice for International Business. With the 12th edition, Hill and Hult continue to draw upon their experience to deliver a complete program that is: Relevant - Timely, Comprehensive Coverage or Theory; Practical - Focused on Practical Applications of Concepts; Integrated - Integrated Progression of Topics with Results-Driven Technology.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
McGraw-Hill Higher Education
Upplaga:
0
Utgiven:
2018-02-01
ISBN:
9781260092349
Sidantal:

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny