Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Sustainable Marketing | 0:e upplagan

Sustainable Marketing | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2013
  • Författare: Diane Martin, John Schouten
  • Betyg:
1095
kr
Helt ny

Skickas inom 11 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

For courses in Sustainable Marketing or as a supplement to marketing courses that include sustainability as a focus.
A lasting approach to marketing.
As the engine that drives the global economy, marketing leaves an enormous footprint on the environment and society. To help readers make a lasting impression in their marketing efforts, Martin/Schouten provides the concepts behind valuable—and lucrative—sustainable marketing strategies.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Upplaga:
0
Utgiven:
2013-11-01
ISBN:
9781292040899
Sidantal:
256

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny