Search
Vänligen notera att detta inte är den senaste utgåvan, och därför är den också mycket billigare. Den senaste utgåvan hittar du här.

Consumer Behaviour : A European Perspective | 6:e upplagan

av Gary Bamossy, Michael R. Solomon, Margaret K. Hogg och Søren Askegaard

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2016-04-22
Upplaga 6
Fler upplagor 2019/7
Antal sidor 736
ISBN 9781292116723
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Consumer Behaviour: A European Perspective 6th Edition by Michael R. Solomon, Gary J. Bamossy, Søren T. Askegaard and Margaret K. Hogg

 

Now in its sixth edition, Consumer Behaviour: A European Perspective provides a fully comprehensive, lively and engaging introduction to the behaviour of consumers in Europe and around the world. This text offers a cutting-edge overview of consumer behaviour and is ideal for second and third year undergraduates as well as master's students.

 

The book links consumer behaviour theory with the real-life problems faced by practitioners in many ways: 

  • Marketing opportunity, Marketing pitfalls and Multicultural dimensions boxes throughout the text illustrate the impact consumer behaviour has on marketing activities.
  • Consumer behaviour as I see it boxes feature marketing professionals talking about the relevance of consumer behaviour issues to their everyday work.
  • Brand new Case studies about European companies and topics give deep insights into the world of consumer behaviour.
  • New coverage of sustainable consumption, emerging technologies, social media and online behaviour is woven throughout this edition.
  • Online materials including multiple-choice questions and links to useful websites are available on the book's website at www.pearsoned.co.uk/solomon

About the authors

 

Michael R. Solomon, Ph.D., joined the Haub School of Business at Saint Joseph’s University in Philadelphia as Professor of Marketing in 2006, where he also serves as Director of the Center for Consumer Research. He is also Professor of Consumer Behaviour at the Manchester Business School, The University of Manchester. In addition to this book, he is also the co-author of the widely used textbook, Marketing: Real People, Real Decisions.

 

Gary J. Bamossy, Ph.D., is Clinical Professor of Marketing at the McDonough School of Business, Georgetown University, in Washington D.C. 

 

Søren Askegaard, Ph.D., is Professor of Marketing at the University of Southern Denmark, Odense.

 

Margaret K. Hogg ,Ph.D., is Professor of Consumer Behaviour and Marketing in the Department of Marketing at Lancaster University Management School.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 2 

 8 

 8 

 8 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng