Search

Essential guide to marketing planning | 4:e upplagan

av Marian Burk Wood

Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2017-02-20
Upplaga 4
Fler upplagor 2010/2, 2007/1, 2013/3
Antal sidor 328
ISBN 9781292117522
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Use this 4th edition to gain insights from the experiences of marketers worldwide and apply your knowledge to develop a marketing plan of your own. Chapters guide you through researching your market, analysing your competitive situation, objectives setting and deciding on marketing strategies to develop a creative, effective marketing plan for any product.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 5 

 5 

 2 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng