Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Essential guide to marketing planning | 4:e upplagan

Essential guide to marketing planning | 4:e upplagan

  • Pocket, Engelska, 2017
  • Författare: Marian Burk Wood
  • Betyg:
Butikslager
Onlinelager
Ej i lager
Välj butik

Beskrivning

Use this 4th edition to gain insights from the experiences of marketers worldwide and apply your knowledge to develop a marketing plan of your own. Chapters guide you through researching your market, analysing your competitive situation, objectives setting and deciding on marketing strategies to develop a creative, effective marketing plan for any product.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Upplaga:
4
Utgiven:
2017-02-20
ISBN:
9781292117522
Sidantal:
328

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny