av Chris Fill och Sarah Turnbull
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-07-04 |
Upplaga | 8 |
Fler upplagor | 2016/7 |
Antal sidor | 816 |
ISBN | 9781292234977 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields.
The eighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered. Each chapter has been extensively revised, with new examples, the latest theoretical insights, and suggested reading materials. Each of the 22 chapters also has a new case study, drawn from brands and agencies from around the world.
Marketing Communications is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing, and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
8
3
6
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.