av Chris Fill och Sarah Turnbull
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2016-05-23 |
Upplaga | 7 |
Fler upplagor | 2009/5, 2013/6, 2013/5, 2014/2, 2019/3, 2014/2 |
Antal sidor | 760 |
ISBN | 9781292092614 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
This seventh edition of Marketing Communications provides both a rich source of theory and an invaluable insight into how brands create communications and engage audiences in brand conversations. With contributions from brand owners and their advertising agencies from around the world, the book provides a unique blend of the theory and practice of brand communications.
Sarah Turnbull joins Chris Fill as co-author on the seventh edition and together their passion for marketing communications comes alive in this book as they share their expertise and experience. Its strong theoretical underpinning and selection of contemporary case studies makes this the definitive text for undergraduate and postgraduate students in marketing, marketing with psychology, advertising, business studies and other marketing-related programmes. It is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
7
2
9
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.