av John Egan
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-12-18 |
Upplaga | 3 |
Fler upplagor | 2009/5, 2013/6, 2013/5, 2016/7, 2014/2, 2014/2, 2023/0 |
ISBN | 9781526446893 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
John Egan draws on both his industry and academic background to explain the why as well as the how of marketing communications.
The book takes an industry-driven approach which provides all the theories in the context of application and from a real world perspective. It also uses accessible, straight-forward language and all content is supported by a collection of learning features.
New to this edition:
· New chapters on Digital Marketing and Analytics and Social Media Marketing
· Strong focus on marketing communications analytics
· Update of examples, case studies and references
Online resources for both instructors and students complement the book.
Suitable for marketing students taking a Marketing Communications module as part of their Marketing degree.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
7
1
0
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.