Search

Marketing Communications | 6:e upplagan

av Chris Fill

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Pearson Education
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2013-04-25
Upplaga 6
Fler upplagor 2009/5, 2013/5, 2016/7, 2014/2, 2019/3, 2014/2, 2023/0
Antal sidor 864
ISBN 9780273770541
Kategori(er) Ekonomi & management
 ↳ Marknadsföring
Lägg i varukorgen

Beskrivning

In addition to an extensive theoretical foundation, the sixth edition of Marketing Communications provides readers with a strongly applied perspective of this rapidly changing and fascinating discipline. Using case studies and examples of brands from around the world, plus invaluable support from the Institute of Practitioners in Advertising, this book provides a unique blend of the theory and practice of brand communications.Chris Fills book continues to be the definitive text for undergraduate and postgraduate students in marketing, business studies and other marketing-related programmes. It is also recognised as an invaluable complement for professional students, including those studying with the Chartered Institute of Marketing.About the authorChris Fill BA, MSc. FCIM, is a Director of Fillassociates. He works with lecturers and students at business schools in the UK and in Europe, is an Advisory Professor at Poitiers Business School, works with the Institute of Practitioners in Advertising and is a Fellow and former Senior Examiner at the Chartered Institute of Marketing. He has authored over 30 textbooks, published papers in many leading academic journals, and is internationally recognised for his contribution to Marketing Communications. www.fillassociates.co.uk"This book has always been THE definitive marketing communications 'authority' - but this new edition has capitalised on the increasing dynamism in the communications industry and really delivered the goods. This sixth edition offers an exciting and authoritative text which stimulates the reader and explores the most crucial contemporary issues in the fast-changing world of marketing communications.  Professor Ruth Ashford, CIM Senator and Pro Vice Chancellor and Dean of Faculty of Business and Law, Manchester Metropolitan University (Pearson)
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 6 

 7 

 3 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng