Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-01-09 |
Upplaga | 12 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 512 |
ISBN | 9781292269245 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
For undergraduate and graduate courses in consumer behavior.
Strategic applications for understanding consumer behavior
Consumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares students for careers in brand management, advertising, and consumer research. The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and issues, including the role of new media, technological advances, and recent ethical concerns affecting the industry.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
6
6
8
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.