Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2019-07-19 |
Upplaga | 14 |
Fler upplagor | 2014/12, 2016/13 |
Antal sidor | 680 |
ISBN | 9781292294865 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
For undergraduate principles of marketing courses.
This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore.
An introduction to marketing using a practical and engaging approach
Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios.
This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via Pearson MyLab Marketing which includes the Pearson eText. These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
4
4
9
2
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.